- 纸醉金迷的陌路 °

My Love Is A Weapon - Skrux、Delacey

小豆之家:

this love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点
This love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点
This love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点

This love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点
This love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点

Love is just another word to die slowly
爱情是另一个世界的慢慢凋零
So slowly
所以慢一点
I told you to leave that dance so you owe me
我告诉你留下那舞步所以你欠我
You owe me
你欠我
There is nowhere to hide
没有地方躲藏了
This is not a safe place
这不是个安全的地方
There is nowhere to hide
没有地方躲藏了
I am not a safe place
我不是让你更有安全感

‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
My love is a weapon
我的爱是种武器
Oh you better run
噢你最好快跑
‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
Oh you better run, better run, run, run
噢你最好快跑,最好快跑,跑掉,跑掉

This love is a weapon
爱情是种武器
Please slow down, down, down
请慢一点,慢一点,慢一点

I let you into my head, not knowing
我让你进入我脑子里,不知道
Not knowing
不知道
Beautiful waiting call if you’re calling
如果你呼叫我那一定是美妙的等待
Yeah yeah yeah
耶耶耶

‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
My love is a weapon
我的爱是种武器
Oh you better run
噢你最好快跑
‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
Oh you better run, better run, run, run
噢你最好逃跑,最好逃跑,跑掉,跑掉

I’ll take you higher
我将带你到更高的地方去
Dive higher you shouldn’t have
到你到不了的更高的地方去
I’ll take you higher, take you higher
我将带你到更高的地方去,更高
I’ll take you higher
我将带你到更高的地方去
Dive higher you shouldn’t have
到你到不了的更高的地方去
You shouldn’t have
你到不了的
But it’s you
但那是你

‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
My love is a weapon
我的爱是种武器
Oh you better run
噢你最好快跑
‘Cause my love is a weapon
因为我的爱是种武器
Of massive destruction
有大杀伤力
Oh you better run, better run, run, run
噢你最好逃跑,最好逃跑,跑掉,跑掉

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(10)